Fanta Lemon

Får mig att tänka på Greklandsresor med familjen när jag var liten. Den går ju liksom aldrig att köpa här hemma vilket gör den om möjligt ännu godare. Nu finns den, vid automaterna på tunnelbanan, och idag, även i 1,5 L flaska på ICA. Så den sitter jag och smuttrar på nu. Och äter grönsaksdipp. Göttans.

Twilight böckerna är nu utlästa, och även om jag tyckte att ettan var bäst så känns det skönt att ha läst dem och kunna lägga dem på hyllan. Boken jag läser nu är Lisa Jewell´s våga flyga. Som jag dock trott ha hetat våga huga i ett års tid. Titel texten på boken är lite slingrande och påminner lite om gammeldagsskrivstil och därför har jag var gång jag varit in i en bokhandel funderat på denna titel. Haha.




Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, får mig att skratta. Jag har precis läst den boken och precis som du funderat rätt länge över titeln. Våga huga...vad är det liksom?

ha en bra dag. /Lotta-bispan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback