Barnvakt.

Igår var jag barnvakt åt Edda, medans Maria var på jobbet och hade utbildning.
Edda var jätte ledsen första timmen, men sen somnade hon fint i vagnen och sov i två timmar. Det blev en riktig långpromenad. Från sankteriksplan, till odenplan, till kht, till karlaplan, till djurgården, till slussen, till medis.
Sen efter åkte jag på gymet, skulle ha gått på pump passet halv sju men missade ett pendeltåg och kom inte till stationen förrän halv sju. Så det blev ett hårt rygg och mage pass istället. Det känns helt fantastiskt att komma igång med träningen igen. Nu har jag precis druckit en smoothie och ska snart iväg på gymet innan jag åker in till stan och flanerar.

Hej.

Kommentarer
Postat av: elin

Du gör det bra som orkar ta upp träningen tycker jag! Min lust avtog...



//elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback