Twilight.

Igår kväll bjöd jag Sanna-Maria på middag och efter det kollade vi på twilight, Sanna-Maria var inte så förtjust i Edward Cullen i början men precis som alla andra smälte hon under filmens gång. Och nu i veckan väntas tvåan på bio tillsammans med en helt gäng undersköna donnor.

Egentligen skulle jag vara ledig i fyra dagar, men imorse blev jag väckt av min kära chef så klockan tre ska jag inbefinna mig på jobbet. Innan det ska jag möta upp Sara för en promenad från Gullmarsplan till Högdalen. Den gamla rutten som jag och alexandra vandrade flera gånger i veckan under vår tid på sjösavägen.

Helgen har varit lugn, och relativt tråkig men det behövs också. Var dock på snygg-saras kille Johans bands spelning på lördagen. Innan det var jag och lämnade in min mobil på service samt fikade med mamma.

Imorgon blir det tandläkaren och förhoppningsvis blir jag inte helt pank av detta besök!

Kommentarer
Postat av: .dE

Vad är det med den där filmen alltså :)

2009-12-13 @ 10:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback