En del av livets funderingar.

Ganska nyss hemkommen från jobbet, blev en hel dag istället för några få timmar, vilket jag tacksamt tar emot. Mina 42år kvar till pension får fyllas med jobb, vänner och musik. Inte nödvändigtvis i den ordning.
Imorgon väntar morgonjobb på Jysk. Och klockan två packar jag ihop mig och beger mig till Solna och Make Up Store för några timmars jobb innan jag slutligen landar hos Syster och Sambo på middag.
Onsdagen jobbar jag 7-22 och kommer förmodligen knappast hinna något mer. Men sen är det snart helg igen. Vilket är trevligt. Jag ska gå på två intressanta lägenhetsvisningar.
Två lägenheter, i samma område. Den ena i toppskick, den andra är bottenskrap. Ska bli kul att se skillnaden mellan dem samt skillnaden på priset. Så man vet ifall det är värt att köpa ett renoveringsprojekt. (även om såna projekt hittills i mitt liv aldrig varit särskilt bra, eftersom jag är för bekväm av mig) eller ifall man ska satsa på inflyttningsbar direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback