Min första räksallad.

Idag har solen varit fantastik här i stockholm, ingen jacka behövdes och det var bara varma vinder som smekte en. Jag har träffat sofia idag. Sist vi sågs var när jag började min make up utbildning, alltså på min födelsedag 2006.
Vi kramades och pratade. Fick även äta min första räksallad, jag äter ju egentligen inte räkor, men om man får en sallad framför sig som kostar 200kronor som är gratis för en, ja, då vet till och med jag bättre än att påpeka att räkor inte är någon favorit. Jag åt så gott jag kunde men gav Calle (sofias vän) emellan åt lite extra räkor till hans sallad.



När jag kom hem var jag förbi hos maria och lånade hennes ugn.
Sen kom Camilla hem till mig och kollade in min nakna granne (han har då alltför sällan kläder på sig)
Och nu ska jag sova, för imorgon ska jag träffa Sanna och Katta!

Kommentarer
Postat av: Milla

jag kunde inte sluta titta!! vilket knäppis!

Postat av: Anna

Boddan, va glad att du får se en naken karl!

2009-05-26 @ 14:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback