Kvällskvisten.

För en vecka sedan, i fredags, gjorde jag illa mig på jobbet. Jag tappade en ganska tung kartong på min ena knäskål, och ännu har jag inte blivit bra. Jag kan inte riktigt gå i trappor som vanligt folk, utan ser mer ut som en gammal tant.
Detta har gjort att jag inte tränat sedan förra torsdagen när jag och maria promenerade till gullmars.
Detta gör att jag i dagsläge känner mig som en knubbsäl, inte blir det hellre bättre av att jag varit ledig och picknickat samt bakat. Önskar mig nästan tillbaka till högdalen, där lägenheten innehöll gasugn som i stort sett gjorde det omöjligt att baka.

Här kommer bilderna på rörorna som jag fyllde mina grönsakspiroger med.

Första röran bestod av morötter, paprika, philadelpia ost, purjolök och lite creme frachie. Den blev okej i pirogen men lite för smaklös för min smak. Då var fyllning 2 betydligt mer my cup of the, innehåller fetaost, majs, paprika, rödlök, creme frachie. Mumma. Tyvärr får ni inte bilder på själva priogerna för dom blev ganska fula.

Nu hoppas jag att knät blir bra, jag längtar efter gymet, efter träningsverk.

Nu ska jag sova, imorgon börjar jag åtta. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback