Härliga Söndag.

Såg att mina besöksantal gått ner sig nu i helgen, kanske för att jag inte skrivit nått, men förhoppningsvis för att ni alla har haft vackert väder och annat för er.

Jag har varit barnvakt åt Viggo. Tog med Maria, Eddisen och Johanna ut till täby där vi glassade på syrrans soldäck.
Jag har ätit jordgubbar på djurgårn, druckit en dyr drink på ljunggrens takterass, ätit mat på chutney.
Här kommer lite bilder från täby-dagen.

Viggo.


Eddisen


Marias Skalle-Pär-Skutt.





Nu är jag hemma från ett jobbigt konditionspass på gymet, ska knata över till maria, här ska det wokas.

Kommentarer
Postat av: Viggo

Hej hopp moster!

Mamma och pappa är såå tacksamma för att du passade mig lite. De planterade häck till 20 på kvällen och fick ändå fortsätta både lördag och söndag. Behöver jag berätta att de har träningsvärk? :o)



Puss o kram

2009-05-04 @ 12:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback