You got to pump it up!

Bara för att jag igår kväll skrev om att jag ville ha sol, så vaknar jag självklart upp till snö.

Förresten, imorse när min klocka ringde kvart i sex, då trodde jag att jag skulle smälla av. De enda tankarna som åkte runt i mitt huvud var "hur jävla dum får man bli, boka in pass halv sju när man bröjar tolv"  Jag var fruktansvärt trött och ville inget hellre än att sova vidare. Så bestämde mig för att boka av passet, men visst, det kan man ju bara göra en timme innan och den tiden var passerad. Kändes som om någon bara skrattade mig rakt upp i facet! Men jag drog iaf på mig träningskläderna och begav mig. Nu är jag hemma och har ätit lite frukost. Funderar på ifall jag gå och lägga mig, kan ju sova till elva ifall jag vill. Och sen bara käka lite innan det är dags.


Ja, så får det nog bli.

Puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, vad duktig du är som tog dig iväg på pumpen ändå, trots trötthet =)

2009-03-05 @ 10:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback