En (tre) öl tack.

Ikväll mötte jag upp Simon och vi begav oss på spelning på kafe 44. De gamla Hedingarna spelade på och efteråt samlades ett litet gäng från vår gamla klass på carmen, där skrattade vi så pass att jag ibland trodde att jag skulle kissa på mig, och det var länge sedan jag skrattade så mycket.



Tripp,trapp, trull, mammas lite hjärtegull.

Kim skulle gå vidare på dejt, och Martin hade en ärvd hatt på huvudet.

Vi drack öl på Carmen.

Anders, Erik och Simon.


Simon och Jag poesade, och simon var bäst! Han ser sådär lagomt svår ut. Fantasiskt.

Nu har jag kokat pasta till min matlåda imorgon, sen var jag så jävla hungrig att jag var tvungen att ta ett litet smakprov. Nu ska jag sova så länge jag bara kan imorgon. Och hoppas att dagen flyter på helt okej.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback