Solen har fortsatt skina.

Solen skiner fortfarande men är nu påväg ner. Jag ska börja göra mig klar för kvällen.

Imorse började jag min dag med att bränna mig på locktånget, och det gör fortfarande jävligt ont.

Haha man ser det ju knappt! Ser ungefär ut som ett brännmärke från en cigg.

Efter träningen var jag till haninge centrum och gick omkring. Träffade en gammal jobbarkompis från hm och så handlade jag ett armband. 40kronor på Lindex, jag tyckte iaf att det var lite sött.


Sen  handlade jag en mojäng, och tillhörande skruvar för att sätta upp min hylla i badrummet.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ha ha...Precis ett sånt där armband hade vi när vi var små! Kommer du ihåg? =0)

2009-03-20 @ 15:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback