SMS av Mamma Kl.20.31.

"Du är faktiskt riktigt lik shirley."

Under tiden jag utbildade mig till Make Up Artist blev jag aldrig kalla Bodil av en av mina huvudlärare. Utan han kallade mig bara Shirley. En av mina kollegor på jysk tyckte jag var lik Shirley, medans en annan tyckte att jag var som Ariel.
Och jag överhörde faktiskt två gamla tanter på jobbet som viskade så mycket i min närhet, tills jag hörde den ena sa något  i stil med "ja, tydligen så säljer hon väl inte så mycket skivor om hon jobbar här!" Haha. Någon som alltså trodde att Shirley jobbar på Jysk i Brandbergen!




Vad Tycker NI?!


Kommentarer
Postat av: yo

Ojojoj vad ni var lika... och med rött hår skulle ni se ut som tvillingar.

Postat av: Peter

Vem är det SDF sitter med på den nedre bilden?? :)

2009-03-15 @ 11:15:01
URL: http://paddetass.blogg.se/
Postat av: Anna

Nä Bodil, du är mycket finare än henne!

2009-03-15 @ 13:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback