påskharen.

på självaste påskafton kommer påskharen med mina hörapparater, dom är små, en tråd i örat och lite silver bakom, dom har två steg och dom är tydligen super hitek. Okej.

Jag kommer självklart hålla er väldigt uppdaterad om hur det går, hur jag upplever nya ljud och så. Tänk egentligen vad konstigt att saker ni tar som en självklarhet, hör inte jag. Jag kanske bara uppfattar 1/3 av ljudet som ett papper ger ifrån sig när man prasslar med det. Tänk så mycket nya ljud.
Jag kanske upptäcker ljud jag aldrig hört, och inte vet vad det är. Det hela känns redan idag väldigt konstigt.
Huvudvärk är iaf någonting jag räknar med.

Kommentarer
Postat av: Sändi

HAHA. Ja jag får väl passa på att umgås med dig så mycket jag kan nu innan du får dina nya hörapparater. För får ju höra att jag är en skrikig person så mig kommer du ju bara få ont i huvudet av ;)

Postat av: Katta

Spännande med alla nya ljud! Har du några andra planer för påsken? Ska du upp över någonting eller blir du kvar här? Jag åker upp tisdag-måndag, men sen tycker jag att det börjar bli dags att hitta på något. Har ju inte setts sen semlan!

2009-04-02 @ 10:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback