Om du har problem med en hal trappa.

Kasta på ett paket salt och hoppas att problemen är puts veck dagen efter. Alla vet vi att saltet tar bort snö och is, men samtidigt. "man ska inte kasta mat"  är det då okej att kasta det på trappan?

Fick några svar idag på mässan så nu ska jag ta mig i kragen och skriva klart brevet. Sen tänkte jag försöka slå två flugor i en smäll på torsdag, att gå på arbetsförmedlingen för att gå igenom min handlingsplan samt be dom att kopiera alla mina arbetsintyg. För dom ska jag också skicka in. Men just nu så känns det verkligen som om skola är det enda rätta till hösten, att jobba känns inte längre lika aktuellt.

Och just ja, nu i veckan och nästa vecka håller  vi tummarna för att det ska ringa i min telefon ang ett jobb.

Kommentarer
Postat av: mariaa

vad för jobb?

2009-03-24 @ 23:17:48
Postat av: Anders

Det är viktigt att veta om det är en betongtrappa så förstör du betongen. Salt är betongens största fiende!

2009-04-09 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback