Ge mig en vår och en sommar.

Ibland känner jag mig svag, ruggigt svag.
Ibland känner jag mig stark, riktigt stark.
Ibland känner jag mig snygg, sjukt snygg.
Ibland känner jag mig tom, ihålig.


Det finns där ute, lusten, orken, känslan,
allt, det gäller bara att gripa tag,
våga hålla om.
Chansa, resa sig upp.
Våga vara svag,ledsen, sårad.
Ge mig alltihopa med plusmeny.


Ge Mig solen och våren.
Kraften det ger en.
Ge mig varma dagar i solen.
Heta hångel om natten.
Goda drinkar på fridays.
Lata dagar i parken.
picknick i tanto.
Kubb på kvällen.
Och allt därtill.
Ge mig en sommar,
värd att minnas.
Värd att älska!

Kommentarer
Postat av: Denise

Annonser? Haha, nu var du rolig! :) Tänker inte åka med nån hel-främling direkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback