ams-andreas

Igår kväll när jag kom hem från jobbet ringde jag äntligen till arbetsförmedlingens(ams) kundtjänst (typ en vecka för sent) och började där prata med Andreas, han förhörde mig om vilka jobb jag sökt osv. Efter kanske tio minuter frågade jag honom varifrån han var, pga hans dialekt som jag tyckte mig känna igen. Han berättade då att han var från Solleftå, varav han tyckte det var kul när jag berättade att jag var från Bispis. Världen är rätt liten emellanåt.
Idag när jag kom hem från jobb&gym så hade han skickat mig ett mail, och eftersom han gärna ville ge mig chansen att flytta tillbaka så beklagad han att det inte fanns några jobb ute i Bispgården.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Näe är väl bara Nipis som behöver folk som vanligt.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback