Bilder från jämtland...

Jag började min resa på onsdagskvällen som jag spenderade på grekisk restaurang tillsammnas med trevligt sällskap, sen börjde jag torsdagen med att shoppa en telefon, då min gamla gett upp. Och en ny sjal för att det var kallt i stockholm i torsdags. Sen bilade vi upp till mormor och morfar och begav oss till östersund för studentfirande på fredagen. Ut med släkten på en pub och drack öl, vidare ut på krogen med Hannah, sov på hotell. Mådde Nästan Död på hotell på lördagmorgon, samt myste i bispgården med pappa lödagen. Söndag=hemgång, innan färden besöktes morbror och familj för rabarber-plock, gräslöksplock och kolla in deras kycklingar, vidare in i gävle och hämtade upp syster kille samt åt deras studentmat innan sista biten till stockholm/brandbergen startade.

Här kommer ett hopplock bilder utan någon ordning.



Studenten Sabina.









Vi hann även med att besöka farmor och ge henne en midsommarbukett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback