Sommar, Sol, Ledighet.

I lördags efter jobbet åkte jag in till stan för att äta tapas, vidaret till debaser och drack några glas rosé. Sen mötte vi upp  mitt sällskaps kompis och tog några glas till innan vi slutligen åkte hem. Igår gjorde vi i ordning picnic och åkte till hammarbyhamnen och solade och badade. Det är så fantastiskt med denna värme, när man kan vara ute hela dagarna och hela kvällarna utan att behöva frysa alls! Härliga Sommarkvällar!

Idag ska jag möta upp Sara för att kanske dricka lite kaffe (Eller nått mer svalkande) samt sola. Och imorgon blir det med största sannolikhet en tripp till skärgården med mamma, hon vill nämligen åka till ön där Saltkråkan spelades in.

Nej nu ska jag börja göra mig klar och lämna detta hus. Men innan det ska jag nog ligga kvar i sängen ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback