Midsommardagen..

Maria och Edda lämnade min lägenhet imorse för att åka till östersund, och jag var så trött att jag inte ens vaknade till, detta trots att edda faktiskt sovit i mitt rum inatt, ja du, ibland är man helt enkelt död. (trött).

Idag har jag varit ute på djurgårn och träffat Pappa, pappas Nettan och hennes barn+respektive, henes bror och hennes mor. Dom tillbringade förmiddagen och tidig eftermiddag på skansen, jag mötte upp dem utanför och åt lite med dem innan vi promenerade in till östermalm. Kram och Hejdå!

Sen åkte jag till alex och kollade in hennes nya lägenhet, det var jätte mysig. Och nu är jag hemma och gör mig klar för kvällen, det blir vin och förhoppningsvis en massa skratt och en rolig afton tillsammas med Alex och Sanna-Maria.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback