Malmen.

Igår var jag ut med alexandra och sanna-maria, planen var att gå på village, men när sanna-maria glömt sitt leg i lägenheten, och vakten vägrade låta oss gå in på gästlistan utan ville ha 200pix i pröjs så strunade vi i det, och gick på hotell malmen istället. Där drack vi drinkar och kolla in en massa roligt folk.

Kom hem vid tretiden och när klockan ringde vid tio imorse så kände jag att jag hade kunnat tillbringa resterande del av dagen i sängen, men icke. Iväg på jobbet och sen vidare till gymet. Så när jag kom hem åt jag rester från fredagen och slappade framför tv. Med gott samvete. Nu ska jag försöka komma i säng snart så kanske jag får vakna av mig själv imorgon, och med lite extra tur hinna med att gå på gymet innan jobbet. Så skönt att ha det klart på kvällen.

Återkommer kanske med nått spännande imorgon, chansen är inte så stor, men man vet aldrig!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback