Lördag.

  • Blev väckt vid halv tio av Maria som bad om frukost, upp och åt med henne.
  • In till stan för att träffa min audionom samt utvärdering av hörapparater.
  • Mötte upp systrarna i Kista för att käka, sen stannade jag kvar och handlade som bara den.
  • Hem till Johanna och drack kaffe.
  • Ut på Fridays med Johanna för att dricka Strawberrys.
  • Hem, duscha, ordna matlåda.

Imorgon är det söndag, och efter jobbet tänkte jag försöka hinna med att gå på gymet, innan jag åker hem och lägger mig framför tvn. Och nu blir det inge mera godsaker innan midsommarhelgen. Nu måste det bli nån jävla skillnad. Förra sommaren var jag betydligt lättare än vad jag är idag. Detta beror visseligen på både bra och dåliga saker. Men saken är det att det måste ändras. Jag saknar min gamla kropp!

Japp, och alla vet ju att det är bäst att skrika ut till folk vad man ska göra, för då kan de påminna en när man är påväg att falla tillbaka på fel väg.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback