Fredagskväll i stugan.

Jag har precis målat första lagret färg på stolarna som jag inte hann med i onsdags. Tror kanske att jag måste köpa mer färg inför andra lagret. Men om inte allt för länge borde jag ha ett bord och fyra stolar att använda igen. Och jag saknar det. Mattan i tvrummet är fullt av hårdbröd smulor som väntas på att städas bort. Men det känns rätt onödigt att dammsuga och sånt innan jag är klar med målningen.

Idag har jag träningsvärk i armarna efter jobbet. Fredagar är leveransdagar och det innebär hur mycket tunga möbler som helst, och jag stod ute i regnet och lossade allt. Men det gick bra, och det mesta fick vi upp redan idag, vilket bara det är bra.

Imorgon ska jag tillbaka till min audionom för att "utvärdera" mina hörapparater. Och efter det ska jag träffa systrarna mina. Nu tar jag och hoppar in i duschen och dyker sedan ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback