Bokdag.

Än så länge har jag tillbringat dagen med att läsa, i sängen, på en kudde på bron, och i soffan. Idag ska jag försöka hålla mig hemma, kanske ska jag bege mig iväg till Handen för att köpa en målarduk och lite vin, men det är på sin höjd. MItt knä, som jag skadade för ungefär tre veckor sedan, blir inte bättre.imorgon ska jag till läkaren och kolla upp det. Och inte blev det bättre av att jag sprang runt på stan hela dagen igår. Var nämligen tvungen att åka ut till Media Markt i Forum Nacka för att reklamera mina "nya" hörlurar. De var av plast och gick av i onsdags när jag skulle ta av dom av huvudet. Jag ska helt enkelt inte lyssna på musik i telefonen.

Igår införskaffade jag mig Marabous nyhet, Sommar limited edition.
Mjölkchoklad med frystorkade jordgubbsbitar. Göttans! Prova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback