Vandrande genom stadens gator..

Mötte upp alexandra inne i staden idag för att dricka kaffe och snacka skit. Det var visseligen bara två veckor sedan vi sågs, vilket inte är särskilt länge för oss, sedan vi flyttade isär, men nu börjar det återigen kännas som om vi behöver umgås med. Som Dileva sjunger " vi har bara, varandra".

Imorgon är jag återigen ledig och funderar på att besöka arbetsförmedlingen, det är dags igen. Alltså har det gått ca ett halvår sedan jag senast var där. Vart tar all tid vägen, och vad gör jag med mina dagar?!
Idag har jag iaf skickat iväg lite arbetsansökningar, samt kollat in möjligheterna för att kanske hoppa på nån rest kurs till hösten. Jag börjar få lite smått panik, jag behöver jobba arslet av mig, för att kunna göra roliga saker eller så behöver jag studera, åh vad jag önskade att jag återigen bodde inom stockholms stad och hade möjlighet att läsa på åsö, Haninge komvux verkar ungefär lika bra som Bispgårdens komvux. Kanske beror det på att Haninge har en befolkning på 60 000 medans stockholm har 1,9 miljoner, så visst, jag förstår att det är skillnad. Men jag tyckte verkligen att åsö var bra.


Lägger in en bild från när jag var hemma hos pappa. Jag gillar att den här "slip.maskinen" fortfarande finns kvar, fast att den ser ut att kunna falla ihop när som helst.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback