Sommaren lider emot sitt slut..

Vilket har fått mig att inse att jag nu till hösten ska starta ett nytt sparkonto. Sommaren 2010 ska det heta. För sommaren skulle kunna vara så myck$te trevligare om man har en mindre fömögenhet att röra sig på. Visseligen har denna sommaren inte varit fattig, rent pengamässigt, men tidsmässigt, Vart tar all tid vägen? Vart tog dom varma sommarnätterna vägen, hur många nätter har jag dansat tills fötterna sagt nej. hur många gånger har jag funderat på om det faktiskt inte är dags att bege sig hemåt, när man möter folk påväg till jobbet. Svar: Alldeles för få!!!

Igår gjorde jag stan med Camilla,
 

Älskade götgatan. Om jag bara fick välja en gata att leva på i stockholm,
skulle götgatan vara mitt val.

Vi tog ett glad på ljunggrens mysiga uteservering, ett ställe där jag tillbringat alldeles för lite tid.

Ett glas rosé och en cider.

Blev lite shopping, såsom nödvändigheter samt en ny bikini.

Och ett par chinos.

Nu ska jag snart in till stan för att träffa alex, och ikväll tänkte jag gå på gymet, första gången på typ tre veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback