Smörkväll i Stureby.

Helgen och början av veckan har varit bra. Vilket jag kanske inte trodde i söndagskväll. Men det är en lättnad att äntligen få släppa allt. Få känna sig ensam, och återigen börja kalla sig själv för singel. Jag ser faktiskt fram emot det.
Kanske var händelsen nödvändig för att jag skulle kunna få "oss"  svart på vitt, och inse att det är dags att sätta mig själv först. Dags att börja om. Världen är full av människor att bekanta sig med, Så ge mig dom.

Igår kväll bjöd jag och mina kära vän Simon hans stureby grannar på en livekonsert. Detta var efter att jag, simon och patrik mumsat på jordgubbar och grädde, samt druckit en himla massa kaffe. Det var mysigt. Det är ju så sällan man bara är med varandra och hänger här i stockholm, det ska planeras, och styras upp, mötas upp, drickas upp osv.



Vi gjorde miner.



Och så skrattade jag en himla massa!


Sen när jag var påväg hem mötte jag en gammal klasskompis från högstadiet på gullmars.

Idag har jag jobbat, tränat, och nu är jag hemma och väntar på att Camilla ska sluta jobba och joina mig framför tv. Vi ska ha sommarnattsbio inatt. Step Up 2 står för underhållningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback