Påminnelse

Idag har jag jobbat elva och en halv timmes pass. Och imorgon blir det sju timmar på make up store, det ska bli kul, det var länge sedan jag var där nu. Tänkte först sova hos mamma ikväll, hon är ändå inte hemma, och det tar bara fem minuter till jobbet. Men struntar i det. Tycker att det är rätt mysigt att sitta på bussen på morgonen och lyssna på radion, samt att gå på seven eleven och köpa latte och vakna till.

Imorgon vankas det utegång med Camilla och jag är Pepp! Tänkte dock försöka sköta mig lite bättre än i lördags. Lördagens "fylle-sms" (Nu kanske jag inte var så full, utan snarare "undrar vad han gör nu och så vidare") Men det är ingen ursäkt för att skicka sms till gamla flingar och bekantskaper. Detta har i veckan resulterat till att jag fått samtal och måstat förklara mig. Men men.  Det har ju också varit trevligt. Men jag hoppas det blir trevligt imorgon, känner det liksom på mig.. Hoppas det blir alldeles förträffligt!

br /> Åter igen, jag vet att denna film kommer ut på dvd typ nu i veckan, och ni, ni som läser.. Ni måste se den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback