jobb, träning, sol och bad.

Allt detta lyckades jag få in på mitt schema idag, jobbade från elva till fem och ´sen skruttade jag iväg på gymet, tränade en timme ungefär innan jag cyklade hem. Mötte upp Camilla och Adde och åkte till gårdens bad. Där jag åt middag, badade och hade det trevligt. Det är kul att Camilla är en riktig Haninge-bo, så att hon kan visa mig fina ställen häromkring.


Jag gjorde iordning en ciabatta med ost&skinkröra. Bra med röra, det blir lunch imorgon, fast då med bakad potatis.

Här är badet, fin strand, dock väldigt långgrunt och sjögräs, men jätte fin sand botten. och Varmt.

camilla och adde.

Sen lekte jag och Camilla, Baywatch och Svansjö. Tror inte att det var så lyckat något av det.



Sen gick solen ner och vi åkte hem. Nu ska jag antingen se en film, eller sova,
Jag borde sova, men jag är inte så trött och vill egentligen se en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback