Vet ni, idag känner jag mig som mig igen!

Undrar vad man ska äta till lunch, borde verkligen äta nu eftersom jag ska på pump halv sex. Tror iaf att jag kör kyckling, matris och currysås ikväll och en massa grönsaker. Borde verkligen bli bättre på att försöka äta mig själv ur huset, jag har alltid proppfullt i frysen, med matlådor jag aldrig äter och mat som jag glömt bort, och så köper jag nytt hela tiden.
Men de senaste veckorna har jag skrapat ganska bra, kanske beror det på att jag köpte min dator kontant vilket då inte efterlämnade många guldpengar kvar. Men jag tror och vet, att jag kan bli grymt mycket bättre. Och nu borde jag också spara in en massa pengar, tänk vad mycket jag bränt på rökning, säkerligen 250 kronor i veckan nästan, bara det är minst 1000 kronor, så nu blir det till att iaf spara in 1000kr i månaden och så ska jag nog försöka bli lite bättre på att ta hand om pengarna.


Idag och igår är första gången på väldigt länge då jag känner mig som mig, alltså verkligen som mig, såsom jag vill vara och ha velat vara i över ett år men inte varit. Förstår ni? Nu längtar jag efter att jobba arslet av mig, vara ute alldeles för mycket, dricka en massa goda drinkar, äta en massa god mat ute och träna som bara fan. och det är  så himla kul!


Åh vad jag har saknat mig!




Nu gäller det bara att se till att jag stannar kvar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback