Tröttheten kommer ikapp en..

Självklart börjar jag nu blir trött, jag har varit vaken i 12 timmar, men inte borde man väl vilja somna då?
12timmar klarar väl vem som helst. Idag fick jag iaf prova på, på riktigt att stå i kassan på jobbet. det är egentligen det enda jag gjorde under mina tre timmar. Sen fick jag också jobba imorgon, hela 8 timmar, tackar och bockar. Imorgon blir nog dessvärre en rätt tuff dag, det är löning, fredag och en himla massa beställningar som ska ut. Borde innebära kaos men vad vet jag?!

Tyvärr så kommer jag inte att hinna träna imorgon, för jag håller på att försöka övertala min mor om att vi borde gå ut och äta middag och dricka lite drinkar i morgon, återstår att se vad hon tycker om det. På lördag blir det nog bio och på söndag är jag hembjuden på fika och på måndag blir det öl med några från gymnasiet. Kul. Kanske är det så när det blir januari, då börjar det återigen bli dags att fylla kalendern med en massa roliga saker. Jag vill göra tusentals, inte ens det blöta slaskiga tråkiga vädret kan ändra på det!

Nu ska jag måla naglarna, och imorgon ska jag se hur lång tid det tar innan jag pajjat varje en. Det blir så när man jobbar med upppackning och montering och sånt.

Ett plus till trean som tryckt in två avsnitt av 2½män och ett sex and the city under tidig kväll, precis i lagom för mig singel, som ändå inte har någon att äta med och som lika gärna kan sitta i mjukisar i tvrummet och käka.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

haha, ja! det var det ju i af inte nu, så tack för det :D



förresten, fan vad duktig du är som tränar, I wish att jag hade samma karaktär

Postat av: Emma

haha, dubbelavsnittet av 2 1 / 2 män kollar vi på ändå, eller snarare den av oss som sluppit undan matlagningen. men det kanske är dags att köpa in nya avsnitt av den serien nu va?

jag får energi av dig, bodil. kul att du är så jävla på, vad det än gäller, det är bra.

ska bli himla mysigt att ses på måndag!

2009-01-22 @ 21:13:59
URL: http://chipsahoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback