tröstig tjej..

Undra om det var många som angav nyårslöften igår, speciellt, "i år ska jag starta en blogg och bli känd och tjäna pengar" under hela dagen har det nämligen dykt upp hur många nya bloggar som helst här på blogg.se.

Till sist vann jag mitt krig mot dammråttorna, för denna gång. Men nu är jag helt slut. Imorgon ska Maria komma hit och äta frukost och sen är det nog fullt upp ett tag, jag ska på arbetsförmedlingen och så ska jag träna, borde köpa platsfickor till alla jäkla papper jag borde sortera. Och kolla vad en usb kabel till kameran kostar, finner inte min någonstans. Och så skulle jag låna Johannas men det glömdes bort. Min Kamera innehåller just nu ca 700bilder och jag vill gärna lägga in dom och sen kunna ta bort dom. Nytt år, nytt rent kamera-minne.

Nej nu ska jag fortsätta att läsa lite tidningar. Och dricka vatten, jag är sjukt törstig idag.

Kommentarer
Postat av: yo

det är bara och låna min!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback