Telefondejt med bredbands supporten.

Det är vad jag har gjort imorse, det tog mig ett tag innan jag kom på att mitt nya modem (som jag inte hämtat ut ännu) var boven, för tydligen hade det modemet jag har i nu kopplats ur. Men nu funkar det igen.

Funderar nästan på att åka in till stan idag igen, hann inte med att kolla nya träningskläder igår, och jag behöver verkligen fler träningströjor. Samtidigt som jag skulle vilja sitta hemma, och måla hela dagen, eller spela gitarr och ge mig på någonting jag tidigare tyckt varit för svårt och faktiskt inte ge mig förrän det funkar.

Eller kanske en  promenad med Maria och Edda, när herrskapet behagar att vakna, eller kanske ett svettigt pass på gymmet. Eller kanske en pyssla om mig själv dag, men långdusch, fila fötter lägga ansiktsmask osv.

Imorgon ska jag iaf på bio, hoppas det blir trevligt, såg också att filmen nästan är 3 timmar lång, då kan jag verkligen inte ta med en dricka. jaja, jag får väl tugga tuggummi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback