Sofflocket...

Imorse kom Maria och Edda över och jag och Maria åt en smarrig frulle. Sen blev det lite sol. Och sen en promenad ner till centrum och arbetsförmedlingen. Efter det satt vi och häckade på en bänk och drack latte. Och självklart sitter vi där och tiden lunkar på och helt plöstligt känner jag mig jätte sen till mitt pump-pass. Man måste hämta ut sin biljett tio minuter innan, och jag var på sekunden. Sen skulle jag snabbt som attans byta om, få arslet in i salen och hämta alla saker. Step-bräda, matta och vikter. och jag som inte pumpat på flera år. Vad hade man för vikter. Men jag tog mig igenom, ibland lite för lätt och ibland nätt och jämt så att jag orkade. Men det är iaf skönt att kunna ligga i soffan och käka apelsin och bara njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback