Nyvaken hos Mor.

Igår var jag på intervju,fick dock reda på att det bara var en extra "tjänst" men det är dock bättre än inget, och är det inte bra när ett extra jobb ligger jätte nära hem. Jag får mitt svar senast fredag.

I helgen har jag tränat ynka två gånger, fast då har det varit ren och skär styrketräning. Och båda gångerna så ar jag haft ont efter så det är bra, det får mig också att påminna mig själv om jag idag har planerat att mäta mig, eftersom jag tränar så tänker jag inte kolla på kilon på vågen, det blir bara fel. Nej, cm det är grejer.

Igår kväll begav jag mig ut på en utflykt. Jag påbörjade min resa vid halv sex tiden i Brandbergen, och befann mig lite över en timme senare  Jakobsberg. Där gick jag omkring bland villor tills jag fann mitt mål. Så när jag kommer hem ska jag börja, hoppas att det blir bra bara. Det blir min första och förhoppningsvis inte sista "amerikanska tårta".
Jag lovar att ta en massa bilder osv och lägga upp. Och jag har även kommit på att jag borde bli en sån där kul och påhittig bakerska. Jag har redan nu i huvudet börjat planera in iaf 3 tårtor till kommande födelsedagar. Återstår att se om min fotbollstårta blir bra först.

Innan jag åker på träningen ikväll borde jag också ta tag i alla mina papper, för jag håller på att drunka i papper, men jag behöver plastfickor och inspiration!

Kan också meddela att jag inte kommer ihåg senast som jag sov så här dåligt som inatt. Mamma har sovit och jag har legat och rullat fram och tillbaka. Jag var vaken när mammas väckarklocka ringde imorse klockan halv sex och det var inte förrän då som jag faktiskt kunde somna. Så ikväll ska jag försöka somna tidigt. För imorgon ska jag pumpa klockan 12.

Återkommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback