Nu blir det sängen.

Idag tackade jag nej till en promenad med Maria och Edda, för att jag ville sås omkring här hemma. Helt plötsligt får jag dock eld i rumpan och skyndar mig som fasiken till gymmet. Kommer dit vid fyra och tänker "ah, mitt pass börjar om en halvtimme, då kan jag köra lite kondition", sen sneglar jag på klockan och tänker "borde ingen ställa om klockan" tills jag inser att jag har sett fel på klockan, alltså är jag på gymmet 1h 15min innan mitt pass börjar. Jaja det var inte så mycket mer att göra än att träna en timmes kondition. I och för sig blev jag impad att jag klarade en timme, trodde nog att det skulle vara jobbigare. Sen slet jag ut mig på pumpen.

Hem, lade mig i soffan och åt middag. Men nu är jag sjukt trött, men det är bara bra. jag ska bara packa om väskan, och sen ska jag sova, för imorgon ska jag inbefinna mig på gymmet halv sju på morgonen för en timmes pump!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback