Min första Cupcake.

En lunch tillsammans med Syster och Systerson på odenplan. på blåbär, där åt vi lunch och gullade med Viggo. Sen åkte jag och skulle fixa kamera-sladd och ett stort tack till killen på Siba som informerade mig om att jag förmodligen redan hade en sån funktion på datorn. Mycket riktigt. Jag har alltså hela tiden kunnat lägga över min kort. Jaja, det är ju inte så mycket att göra åt.

Sen var jag köpte hushållsfärg på panduro. Turkos. Det blir nog fint på capcakes. Jag och maria har bakat en hög idag, så här kommer en bild på min första cupcake.



 

Nu ska jag sova, för imorgon ska jag upp tidigt, träna och äta innan det är dags att börja jobba


 

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: anne

Åh vad gött! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback