Min arbetsfria period är numera över..

Imorgon har jag min första introduktions dag på Jysk bäddlager. Så min arbetsfria period varade inte så länge trots allt. Jag hade tänkt göra undan en massa saker som man aldrig gör. Sånt som man skjuter på. Och gissa vad jag upptäckte? Man skjuter på det även fast man är arbetslös. Idag har jag iaf sorterat undan en hel del papper då jag skapat en ny pärm. Märkt År 2009. Hoppas det blir ett jävligt bra år!

Jag har inte hunnit märka att jag har varit "ledig" i lite över två veckor, men det har nog sin anledningar. Den första må vara att jag i slutet av december inbefann mig på sats för att starta upp ett medlemsskap. Jag är nog rätt envis när jag sätter den sidan till. Trots allt. Så jag har varit en hel del på gymet samt runt omkring gymet för att hitta bästa bussen, vilket jag nu är övertygad om att jag gjort, synd bara att den slutar gå vid halv sju.
Och den egentliga anledningen till varför jag börjat träna är att jag är rädd för att bli fet, och jag har hört att man kan bli det, när man slutar röka. Nu ber jag dock er (släkt osv) att snälla snälla inte säga någonting till min kära mormor. Hon kommer att bli så glad att jag nästan helst vill säga det till henne öga emot öga för att få se henne gråta av lycka. Än så länge är det väldigt färskt och nytt, på lördag har jag varit rökfri i tre veckor så jag har inte klarat så mycket ännu. Men jag är glad. Det har än så länge varit betydligt lättare för mig än vad jag i början trodde.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Hej! Och grattis till dina tre rökfria veckor!! Vad duktig du är, hoppas att det kommer gå lika bra i fortsättningen också! :)

2009-01-15 @ 20:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback