Lördag kväll.

Idag är det lördag och jag har varit i full färd hela dagen, jag och maria började dagen med ett ärende som gick förbi, men som senare löste sig ändå. Men varför inte bara ta en tripp från haninge, till jakobsberg för att sedan åka tillbaka till stan, det är väl trevligt? Själv behövde jag inte åka lika långt, eftersom jag har sovit hos mor, när hon ändå är och roar sig i alperna kan ju jag låna sängen.
Gårdagen bjöd på tapas på Caliente på Sankt Eriksplan. Strawberrys på Grappa med Syster. Speciellt roligt tyckte jag att det var när en kille kom fram till mig och bad mig ge hans telenr till malin. Det roliga var inte att malin fick ett nummer, det roliga var att killen var där och åt med sina föräldrar (som var högst 45), och killen var säkerligen inte mer är 18-20!!!

Dagen har då inneburit en massa rännande på stan, jag har köpt ett nytt headset, (tyvärr verkar det lite konstigt redan nu) så jag får se hur det blir. Men jag kan tänka mig att bussresorna från och till gullmarsplan blir roligare. Även ett par gym-handskar, då min kropp envisas med att ge mig handsvett, så ibland känns det som om body pump stången ska falla ur händerna på mig. Får se ifall detta kan ändra på det. Kvällen spenderades på bio där Benjamin Buttons otroliga liv passerade framför mina ögon. Väldigt fin.

Funderar även på att fixa till håret, byta färg kanske, känns som om jag vill ha nått nytt, fräsch, för vet ni.

Om bara några veckor kan man om man anstränger sig riktigt hårt, få vårkänslor. Det är jag övertygad om!
Och det vore ju helt fuckin jävla underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback