Jag rotar genom hundratals bilder i mors dator..

Och Se så mycket kul jag finner!

När jag läste till Make Up Artist...

Så hade vi under våra "slutprov" i uppgift att ta med oss modeller. Eftersom jag inte kände så många i stockholm fick jag övertala Maria om att hon skulle ställa upp, jag kom ihåg att hon var tvungen att ändra sin arbetstid på donken för att ställa upp. Nu hittade jag iaf  bilderna på henne..

Thats what friends are for!

HIttade även några bilder på när jag och malin var hemma hos pappa för 2 år sedan, då var jag nyss klar med skolan och tog till mig malin som projekt, locka hår och sminka tog flera timmar och när vi väl skulle fota tog batteriet i kameran slut! Snopet!


Och så måste jag ju lägga in en bild på hur hon egentligen brukar se ut..



Och här är jag och Maria innan Kellys på påsk för 1½år sedan.




Sen hittade jag en bild på mig, och jag gillar hårfärgen, el?
Sen att bilden är en sån "jag har tagit själv bild" och att sminket inte är det bästa, Men håret är bra...


Åh Jag saknar mitt ton-smycke, jag tror faktiskt att jag ska göra ett nytt hemma.
Ett tag umgick jag, maria och alex jämt, och det kändes som om vi bara drack latte och fikade var gång! Det var två somrar sedan, var den sommaren ändå helt okej va? för på mina bilder ser den okej ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback