Fredagkväll.

Klockan är kvart över nio och jag skulle kunna somna nu. Jobbade mellan tio och tre, sen åkte jag ner på gymet, hade tid med min personliga tränare klockan 17 och tänkte hinna med lite kondition innan dess. kom dit och hann med 45 minuter kondition innan det var dags för genomgång, och efter det sprang jag in på Body pumpen.
Så nu när jag äntligen ligger i soffan hemma, mätt och belåten så känns sängen fruktansvärt lockande.

Tårtan är delad och fylld och det enda som är kvar imorgon för mig är att täcka den, få på den där jäkla loggan oh försöka ta mig in till stan utan att pajja den.

Ja det var väl allt just nu.

Kommentarer
Postat av: Peter

Kan inte vara så bra att kombinera tårta och konditionsträning men det är klart efter ett pass på 45 kanske man kan unna sig en bit eller två.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback