Ett nytt år..

Nya tag och förhoppnigsvis ett nytt JAG. Jag avslutade den gamla året med bra saker och hoppas att 2009 fyller sig med fina saker, tankar, händelser, människor och minnen.

Även om jag börjar det nya året med att vara helt arbetslös så betvivlar jag starkt att jag kommer känna mig less. Jag har 100 saker i huvudet som jag äntligen tänkte ta tag i, överst ligger träningen och imorgon befinner jag mig på mitt första Pump-pass på nästan fyra år, här ska det byggas muskler, jag ska svettas som en gris.

Jag har en del tankar om mitt liv nu som jag hoppas ska bli sann. Jag ska sätta mig själv först. Jag ska försöka slappna av och må bra. 2008 var på sitt sätt ett av de bästa året i mitt liv, samtidigt som jag avskydde det vissa delar. Men just idag, 1 Januari 2009, när jag sitter i mammas lägenhet i solna och ser ut genom fönsret skiner solen och allt känns möjligt.

Jag tänkte också försöka ge mig på att måla om lägenheten nu när jag är "ledig" och en massa andra små saker, sånt som man alltid struntar i och tänker, jag kan göra det en annan dag. Sånt ska jag försöka bli av med.


Gårdagen firas lugnt med god mat (potatisgrantäng, kyckling och marängsviss osv) hemma hos Johanna och Marc, vi spelade spel och skrattade till tårana föll.

Emma ska beskriva Ordet Ollon, med andra ord, för Niklas.

Emma Säger- Alla killar har det på penisen.
Niklas säger- En Kondom (?!)

Vi andra-VA?

Sen var vi ut och kollade på raketerna vid tolvslaget, vid ett nångång började jag min resa till mor, (hon firar sitt nyår i Tallin och jag passade på att slippa åka så himla långt).

Ett gott slut på det gamla året. Och förhoppningsvis en ny bra start på det nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback