En halvtimme Core.

Och en halvtimme kondition, det blev det på gymet idag. Det där med core är knepigt, för det kräver så sjukt mycket teknik för att få alla rörelser rätt, och på så visa anstränga mag-musklerna. Tror inte att jag var super på det, men det märks väl imorgon.

Ikväll blir middag hos mamma, dock är jag lite orolig för min "nyttighet" där, för det lär ju vara en massa såser och kanske till och med en tårta, och då blir det tufft. Fast ibland så får man ju faktiskt unna sig, även om jag i början gärna skulle vilja vara stenhård så att förändringen sker snabbare.

Nej nu ska jag åka, ska försöka hitta iaf en ny träningströja också.

Peace.

Kommentarer
Postat av: sara

ser att du kommit igång med träningen! vad bra gumman! hoppas du får det mysigt hos mammsen idag!kraam

2009-01-05 @ 17:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback