Arbetssliten dam

Imorse gick jag upp 8 för att hinna käka frulle. Åkte på gymmet, tränade. handlade en massa saker på öb,såsom cupecakes formar, "tårtflyttare" dörrmattor, fönsterputs. Vidare hem på ica och inhandlade en massa kyckling, lax. Hem och gjorde lunch, Lax, pressade potatis och kall sås. Iväg på jobbet. För lite folk. Så jag fick stå själv i kassan mest hela tiden, vilket kan vara jobbigt när det är så himla mycket att hålla reda på. Så jag är helt slut och Sen hem ochk lagade mat och diskade undan allt från lunchen. Gjorde mat, kyckling, bulgur och vitlökssås. Nu ska jag sova. Och imorgon hinner jag förmodligen med en massa saker.

Igår var en mysig kväll,med öl, konsert och mysig promenad genom götgatan. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback