Rödluvan.

Igår var som sagt dejten med frissan, så nu jävlar. helt röd är jag, igår när jag var klar kände jag mig som om jag gick runt i en röd peruk. Tids nog vänjer jag mig säkert men tror inte att den röda färgen blir jätte långvarig. Men kul med en förändring. Försökte ta kort men de blir så dåliga.

Precis ätit lunch (gamla rester) alltid lika spännande, ska snart gå på jobbet och sen åker jag till mamma, sover där inatt eftersom jag jobbar på i Solna imorgon.

Och du Hannah, har för mig att jag sett jackan på rea vid gymet, kollar extra noga så kan jag nog kanske fixa en åt dig.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mariaa

Bild på håret tack!!

Postat av: e

JAA, bild på håret! :D

2009-02-03 @ 23:30:37
URL: http://crackhoe.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jaaa, det vore kanoners! =)

Och du, jag håller med kommentarerna ovanför, hårbild tack!!

2009-02-04 @ 01:38:51
Postat av: Anonym

vi vill se bild på rödtott, vi vill se bild på rödtott, vi vill se bild på rötott!!JAAAAAAAAA!!!bildbildbildbild!!!

2009-02-04 @ 19:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback