Mysiga onsdag.

Onsdag, solen skiner och jag håller på att tvätta, blir i och för sig tokig på min tvättstuga, den är alltid super äcklig och det är jämt människor där nere och tvättar, som inte ens ska ha tillgång till maskinerna. Men om man nu ska tjuv tvätta, kan man åtminstonde rengöra efter sig?!

Idag blir det nog lite av en städ och plock-dag, ska kila iväg till affären och till jobbet och köpa ramar, köpte några vykort förra veckan som jag vill hänga upp. Och senare idag ska jag nog köpa en tavla till badrummet. Ska dock försöka tänka mig för, vill handla så himla mycket. Men vill även spara pengar, och framför allt, jag vill åka utomlands i vår/sommar. Eller vill, jag känner att jag borde. Dels för att ligga lite före med utslagen så att när sommaren kommer hit är de redan lite läkta, dels, sist jag var utomland var när jag var till Spanien med Peter, och vi gjorde slut för mer än fyra år sedan. Så en resa borde det bli.

Kommentarer
Postat av: e

vi kanske borde köra en brudar-på-svinbillig-sista-minuten-resa? :D

Postat av: alex

jaaa, det tycker jag vi ska! :D

2009-02-11 @ 12:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback