Morgonstund har guld i mun...

Klockan är kvart över nio på morgonen, jag har varit uppe sedan kvart i sex, har redan gjort klart träningen för dagen, en timmes pump och 20minuter kondition. Om ca tre timmar börjar jag jobba. Det är skönt att veta att träningen är gjord när jag slutar ikväll. Snart är det helg, och alla hjärtans dag. jag tänker inte fira,
Hade tänk att ge mig på att skapa en risotto till helgen, men nu tror jag inte att det blir av. Tänker inte göra en maträtt som kostar en massa pengar och tid och sen bara äta upp den själv. Nej, isf kanske jag hellre överväger att gå ut och dricka mig berusad istället. Återstår väl att se.

Förresten, är det ingen kille som läser min blogg, som är lite tekniskt?!
Min trea har fortfarnade inget ljud, trots, att jag lagt den på en annan kanal-frekvens och gjort en ny kanalsökning.
Vad kan det vara för jävla fel?!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth s

nej dessvärre så har den blivit ful med åren... den är rätt dåligt gjord. trist, tycker jag :(



kram

Postat av: E igen!

förresten, provade ditt recept på smoothie och fan vad gött det blev!

2009-02-12 @ 22:36:12
URL: http://cariningridelisabeth.blogg.se/
Postat av: Hannah

men hörru, jag tycker att du är dum som tror att bara killar kan vara tekniska, kanske det finns någon teknisk tjej som läser din blogg.. huh!??

2009-02-13 @ 01:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback