Mellanmål

Igår efter jobbet mötte jag upp min kära vän Emma för en middag inne i stan, eftersom emma är vegan och äter en himla massa bönor och sånt, och jag är köttätare och inte äter bönor och sånt så blir det oftast ganska kul när vi ska äta ihop. Vi kan visseligen äta tacos hemma, det har vi gjort när jag bodde i högdalen osv. Men igår pratade vi om att äta buffe. gick på ett ställe men var tvungen att vända i dörren då stället var helt jävla proppfullt. Så då, där, bland all trängsel bestämde vi oss istället för kungshallarna. Sagt och gjort. Vi åt, jag åt kyckling och bulgur, emma åt wokade grönsaker.
Kvällen avslutades med lite skitprat över en kopp kaffe.

Sen åkte jag till Maria för att se melodifestivalen, roligt också att maria tycker att jag är alternativ bara för att jag inte sitter bänkad varje fredag och tippar om vilka som kommer till final och andra chansen. jag, alternativ,haha.
När jag satt på bussen bestämde vi för att ha en liten svullafton. Vi skulle handla var sin svull-sak. Maria köpte chips och mådde dåligt senare för att hon tryckt i sig allt. Jag köpte ben&jerry och provade på Half baked som föll helt i min smak.


Imorse åt jag ingen frukost utan drack bara en kopp tea, därför kokade jag pasta och värmde på lite köttfärssås för några timmar sen, och nu håller jag på med mitt mellanmål. Smoothie.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Tack, du har helt rätt! Det är så lätt att förvänta sig det värsta och nedvärdera sina kunskaper...



Vad gott med B&J, sådant härligt finns inte här i Notge :(

Postat av: Mariaa

knappast allt bara halva, andra halvan påsen chips blir till ikväll:)

2009-02-15 @ 18:42:46
URL: http://minimariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback