10timmars pass.

Idag har jag jobbat tio timmar, det är mycket pengar på en dag, och det tycker jag om. Imorgon jobbar jag bara fyra timmar mitt på dagen, och det känns ganska skönt. OCh eftersom jag trodde att veckan skulle bestå av tre timmars jobb så blev jag självklart väldigt positiv till resterande del av veckan.
Jag ska tydligen få min egen avdelning på jobbet (jysk) och mitt schema för kommande månader är betydligt mer packade med timmar. Och kan jag då och då också trycka in några timmar på make up store så vore det väldigt bra. Skönt att jobba och ändå bibehålla sina kunskaper, och skönt att få lite varierande arbetsuppgifter. Det är ganska kul att ha två jobb så skiljer sig så mycket från varandra. Att ena dagen sminka en 30årig kvinna till att nästa dag bygga ihop en soffa.

och i helgen är jag ledig, Förhoppningsvis så lyckas jag trycka in gymet både imorgon, lördag och söndag. Annars nöjer jag mig med iaf en dag.

Nej nu ska jag sova. är hos mamma och ska övernatta här så att jag inte behöver åka hemifrån så tidigt, skönt. Tack.

Godnatt. Puss

Kommentarer
Postat av: Tina

Kul när det flyter på!

Jag måste säga att det känns som ett bra par!

Kul att dom hittat varandra då, de är ju lagomt avstånd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback