Två saker som gör mig glad

  • Jag har idag upptäckt en fin sak, på vägen hem från jobbet stannade jag på seven eleven vid götgatan, där jag i stort sett bodde i vintras. Och där, gjorde jag en upptäckt. Götgatan är återigen höstig! vilket innebär människor med för mycket kläder, billig öl. Och den trevligaste överraskningen, det är återigen dags för mest. Efter en sommar med lite folk har det inte lockat alls men idag, så kryllade stället. Då blev jag glad.

  • En annan sak som också gör mig glad, är min mage. det var länge sedan den ställde till problem för mig och det uppskattas starkt. Bortsett från när jag och Den Fina åt tacos för två helger sedan så har jag inte haft ont i den, tagit min "mag-tabletter" (egentligen kallar jag dem inte det, men det vore lite för mycket att skriva ut det här), eller fått attacker. Jag känner mig nästan som vem som helst. Normal, om man få säga så. kanske har det en orsak till att jag nästan bara äter mat som jag vet att jag klarar av, men också säkerligen pga av jobbet. Jag äter som en häst på dagarna, jag äter frukost hemma innan jag åker, sen efter några timmar äter jag lunch, ofta så mycket att man skulle kunna tro att jag tränat innan. och när jag kommer hem så lagar jag oftast matlådor, och då äter jag igen. Den rutinen gör också mycket för magen. Och det är ett stort plus.


Kommentarer
Postat av: johanna

det är cafe 60 som du pratar om. Men vi har gett det två försök och det var alldeles för mycket folk båda gångerna. Iaf på helgerna, men vi kan ju gå dit nån vardag. föresten här är du ledig nästa gång? puss

Postat av: johanna

det är cafe 60 som du pratar om. Men vi har gett det två försök och det var alldeles för mycket folk båda gångerna. Iaf på helgerna, men vi kan ju gå dit nån vardag. föresten här är du ledig nästa gång? puss

2008-09-20 @ 12:03:12
URL: http://yojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback