Strålande sol på en vacker söndag.

imorse när alex gick på jobbet fick jag besök. När han somnade snarkade han så mycket att jag var tvungen att stoppa in öronproppar för att få sova någon timme till. Försöka själva att flytta på en 100kilos full man som absolut måste ligga på rygg, det är rätt omöjligt. Men nu ligger han iaf där, och det är jag glad för. Idag är tvättstugan bokad för att få undan det mesta innan flytten, tyvärr är en maskin trasig så jag lär väl få hålla på ett tag. Men eftersom den fina kommer sova hela dagen så är det ju inga problem. undra om han ens kan äta när han är bakis, för jag har nyss varit på affärren för att handla tvättmedel och sånt och funderar på att göra scones? Hmm. Återstår att se när mannen behagar att vakna.

Solen skiner och dagen ser ut att bjuda på en massa solsken! Underbart härligt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback