Östersundsbor runt en kafe bord.




Alex, som under våran resa in mot staden, fick en bluetoothbild från en snuskig herre på tåget, även om bilden var helt absurd så skrattade vi. Meningen var att jag skulle skicka en grej till henne men ångrade mig då jag insåg att det fanns väldigt många på tåget som inte skulle ha uppskattat att få bilden. Den var väl kanske i snuskigaste laget.

Maria blir bara rundare och finare om magen för var dag som går, det är ju faktiskt i stort sett inte mer än en månad kvar. Förstå vad konstigt, att snart kommer det en liten knodd. Jag körde basker och fick hela dagen och kvällen höra att jag såg ut att vara från frankrike.. Efter fikat mötte jag upp den fina för att se Hancock, filmen var okej.

Emma hade nån typ av migrän och ville inte vara med på kort så jag tar fram en annan bild på henne, från förra helgen.

Johanna kom efter timmars slit på ICA. Bilden är lånad från
Maria

Här är Elin och hennes kompis, som skulle vidare till göteborg för att bli bartenders, jag bjöd liksom mest bara in mig själv på fika kalaset. Bilden är också från Maria.

Jag köpte förresten en skit äcklig kaffe, blanda aldrig kaffe med mintsmak. 39kronor helt åt fanders och sen fick alex ändå köpa en helt vanlig cola åt mig.

Kommentarer
Postat av: Kat

Vilken fin blommig skjorta, var kommer den ifrån? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback